SATICI

Ünvanı:Macunu Ağız Diş Bakım Ürünleri

Mağaza URL: macunu.net

Mağaza Adı: Macunu Ağız Diş Bakım Ürünleri  

Mağaza Adresi: GMKP MAH.GÜVEN SOK. NO/14D

Mağaza Telefonu: 0544 789 96 94

Ürün İade adresi:  GMKP MAH.GÜVEN SOK. NO/14D     

Mersis No: 0721093500700001

 

SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNE,ÖDEME VE TESLİMATA İLİŞKİN HUSUSLAR

 

1-Alıcı’nın şipariş ettiği ürün detayları aşağıdaki gibidir. 

Kargo Metodu: 

Ödeme Metodu: 

Teslimat Adresi:

Fatura Adres:

 

2-Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve Sözleşmenin kurulmasından itibaren otuz (30) gündür.

 

3-Alıcı, Ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (On dört) gün içinde hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın  cayma hakkına sahiptir.Cayma hakkının kullanılması için Alıcı veya Alıcı tarafından  belirlenen üçüncü kişinin ürünün teslim aldığı günden itibaren 14 (on dört) günlük süre içinde Alıcı’nın, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirim yapması gerekmektedir. Ancak Alıcı, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde aşağıdaki süreler esas alınır;


a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün.

 

4-Alıcı, cayma bildirimini çağrı merkezimizi arayarak  ya da web sitemiz üzerindeki formu doldurarak iade talebi oluşturmak suretiyle yapabilir. Bu talebin olumlu sonuçlanması durumunda Macunu.net Alıcı’yı arayarak; Alıcı’ya bir kargo kodu oluşturur. Alıcı, bu kodla ürünleri ücretsiz olarak Macunu.net’a gönderebilir.

 

5-Alıcı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği,  “CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI” başlıklı madde 15 uyarınca, aşağıdaki hallerde “cayma hakkını” kullanamaz:

 

a-Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlerde,

b-Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallarda,

c-Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların tesliminde,

ç-TESLİMİNDEN SONRA AMBALAJ, BANT, MÜHÜR, PAKET GİBİ KORUYUCU UNSURLARI AÇILMIŞ OLAN MALLARDAN; İADESİ SAĞLIK VE HİJYEN AÇISINDAN UYGUN OLMAYAN ÜRÜNLERDE,

d-Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallarda,

e-Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinde,

f-Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların tesliminde,

g-Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hallerinde,

h-Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallarda,

i-Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlerde.


6-Alıcı  şikayet ve itirazları: Siparişinize ve/veya siparişinize konu ürüne ve/veya şiparişinizle ilgili bir konuda şikayetinizin olması halinde şikayetlerinizi yukarıda belirtilen iletişim bilgileri veya www.macunu.net  internet sitesinde belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla SATICI’ya iletebilirsiniz. İletmiş olduğunuz şikayetleriniz  derhal yetkili kişiler tarafından değerlendirilerek çözümlenmeye çalışılacaktır.

7-Satışı ilgili mevzuatlar gereği resmi merciler nezdinde gerçekleştirilecek resmi işlemler ile tamamlanması öngörülen ürünler için işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi bir ön sözleşme niteliğindedir.

8-İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir. 

 

SATICI: PAN DİZAYN MİMARLIK PAZARLAMA LİMİTED ŞİRKETİ                                                                       

ALICI: 

TARİH:  

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR